Calle 54 batik bat pelikula musikal bat da, gaur egungo jazz latindarraren artista bikainenak biltzen dituena. Sei kamerekin filmatutako pelikula honetarako bereziki konposaturiko piezak edo beren lanik arrakastatsuenak zuzenean jotzen dituzte. Artista hauek mestizajetik jaio eta komunitate latindarrak New Yorketik Miami edo Sao Paulora, Habana, Puerto Rico edo Sevillatik barrena garatutako mugimendu musikal horren aberastasuna erakusten dute. Baina musikaren berotasunean aktore-musikari hauei euren historia kontatzen utzi aurretik, Truebak protagonisten unibertsoa euren ahots eta irudiekin erakusten digu.