Freddyk Bolivian gehien maite duena utziko du, bere familia. Buenos Airesa heltzen da agiririk gabeko etorkin modura, bera eta bere familiarentzat etorkizun duin bat lortzeko asmoz. Taberna batean parrilaren ardura hartuz lantxo bat lortzen du, Enrique ostatuko jabearen laguntzari esker. Freddy ohiko bezeroekin eguneroko bizimoduan murgiltzen da: El Oso, arazoak ito larrian duten taxilaria, Marcelo bere laguna, eta hau ere taxi-gidaria, eta Hector, Corbodako saltzaile ibiltari bat. Bertan Rosa ezagutu du, zerbitzari paraguaitar bat, zeinarekin harreman bat hasi duen, eta hartara, bi gizaki hauen bakardadeak bat egiteraino. El Oso, bere zorrak direla eta taxia galtzeko zorian dagoenak, ustekabean Freddyriko egotzi dio bere haserrea. Eta legez kanpoko etorkina den gazte honek azkenean larrutik ordainduko du.