Etxetik urrun, 1965eko Cadizen, Ramón, Alfonso eta Nicolas txalet alokatu batean elkarrekin bizi dira Medikuntzako ikasturtea gainditzeko asmoz. Alfonso eta Nicolasek ikasketa-giroa hausten dute Vicky eta Marianekin azaltzean, euren ostatu ziztrinetik ihesi laister etxean finkatzea erabakitzen duten bi dantzari. Ramonek, neskak aurrean edukitzeaz kikilduta, Esparza apaizarengan bilatuko du babesa, eta honek familia oneko neska bat aurkeztuko dio, zeinarekin harreman serio batean saiatuko baita. Baina Ramon Vickyrenganako obsesioak geroz eta itsutuago dauka, eta neskari ere mutila gustatzen zaio, hura noiz seduzituko une egokiaren bila dabil. Ikasturtearen amaiera iristean, denak aldatu egin dira: mutilak bokazioa galdu dute erabat, neskak ez dakite bizitzan zein ogibide izango duten, baina elkarrekin munduaren aurrean bakoitzak nahi duena defendatzen ikasi dute.