Davidek eta Carlosek, konbentzionalismoetaz nazka-nazka eginda dauden hogei urteko bi gaztek, euren kabuz kalean bizitzea erabaki dute, nola edo hala bizimodua. ateraz. Metroan egiten duten inprobisazio musikal kaxkar horietako batean, Davidek neska bat ezagutzen du, haren obsesio bilakatuko dena: María. Neskak ere bere lana eta bere bizitza arrunta gorrotatzen ditu, ihes egin nahi du eta laster Davidekin kalean bizitzen hasiko da. Une horretatik aurrera, bizitzak arrastaka eraman eta irentsiko ditu eta egoerak gero eta gehiago korapilatuko dira, erremediorik gabe amildegira eramango dituen zurrunbilo baten moduan. Edo agian ez da horrela gertatuko. Bidelagun besterik ez dira izango. Beste batzuk ihes egitea lortuko dute. Baina, gertatzen dena gertatzen dela ere, Davidek ez du sekula Maria utziko.