Hiri eder batean egun arrunt bat. Udaberria gertu dago eta hori inguruko mendietan nabaritzen da. Bi gizon oinez doaz lanera. Bata Fernando Buesa diputatu sozialista da; bestea, bere bizkartzaina, Jorge Díez Elorza. Parke batetik doazenean, ehundaka urte dituzten arbolen azpian, lehergailu batek hiltzen ditu. Zergatik? Nork? Zertarako? Asesinato en febrero filmak gure artean ez dauden bi pertsonen bizitzak kontatzen ditu, basatikeriaz moztutako bizitza horien lekuko apartekoak izan diren emazte, lagun eta senitartekoen oroipenen bidez izate eraberritu bat hartuz doazen horienak.