Frank Borzage
Frantzia okupatuan naziengandik ihesi dabiltzan hiru gizon komentu batean babestuko dira. Horietako batek, estatubatuar pilotu batek, Normandiako inbasioa prestatzeko garrantzitsua den informazioa du. Krupp maiorraren soldaduek mojen ama nagusia hiltzen dute eta Clothilde izeneko nobizia batek iheslariei laguntzea erabakitzen du. Bere emaztearena eginaz abiadoreari lagundu behar zion emakumea atxilotu dutenez, Clothildek arropa zibilez jantzi eta haren tokia hartuko du.