Frank Borzage
Pike Peters, Oklahomako mekanikari lasai batek, petrolioa aurkitzen du bere lursailean. Dolarrak burura igotzen zaizkio bere emazteari, eta familia kulturan janzteko Pariserako kultur bidaia egitea erabakiko du, Pikek gogo handirik gabe onartuko duena. Noblezia-tituluen gosez, Peters andreak markes ezkonsari-ehiztari baten besoetara bultzatuko du bere alaba Opal. Claudine, Pigalleko gau-klub bateko abeslari baten laguntzaz, Pikek bere emaztea lehenbailen Estatu Batuetara itzultzeko konbentzitu nahi du.