Frank Borzage
Van Horn kapitain holandarraren itsasuntzia hondoratu egin da Cartagena de Indiasko kostaldean. Bizirik atera direnak kartzeleratu ditzaten agintzen du On Alvarado erregeorde espainolak. Van Hornek ihes egingo du, "Barrakuda" ezizenez pirata bihurtuko da eta Francisca erregeordearen alaba, On Alvaradoren andregaia dena bahituko du. Errepresalien beldur, "Piraten Kontseiluak" Francisca On Alvaradoren eskuetara itzuliko du, baina Francisca jadanik pirataz maitemindu da, eta hau neska erreskatatzera joango da.