Frank Borzage
Marsdon, Mendi Arrokatsutako energia hidrauliko planta bateko nagusia, bere maitalea, Rosalee misteriotsua, desio zuen injineru bat hiltzeagatik atxilotu dute. Marsdonek Rosaleeri bere belea ematen dio: hegaztiak neskaren fideltasuna zelatatuko duelakoan. Ibaian gora iristen da Allen John bertara, hirirako trena hartzeko asmoz, baina trena galdu egiten du eta ez dago besterik udaberrira arte. Negua aurrera doan heinean, Allen John eta Rosaleeren arteko pasioa areagotuz doa belearen begirada zorrozpean.