Frank Borzage
Rocky apustuzale amorratuak, Kentuck jokalari profesional batekin poker partida bat jokatzen du. Rocky irabazten doa eta bere arerioari azken aukera ematen dio: doble edo ezerrez, dirua neskaren aurka jokatuz. Neska Nan da, Kentucken amorantea; Rockyk irabazi eta neskarekin geratzen da. Bi cowboyren arteko errebolberren duelua ezinbestekoa da.