Frank Borzage
1933an, Bavariako hiri txiki batean, judutar jatorrizko Roth irakaslearen familia honen urtebetetzea ospatzeko bildu da. Festako pozaren erdian, neskameak Hitler kantzelari izendatu dutela iragarri du. Otto, Erich eta Rudik, familiako hiru gizonezkoak poztu egin dira, Freya alaba eta gurasoak, berriz, kezkatu. Freyaren bi ezkongaiak, Martin eta Fritzek, ere jarrera kontrajarriak izaten dituzte. Freya da Fritzen emaztegaia, baina nazi hutsa dela ikustean utzi egingo du.