Frank Borzage
Polly Pearl andere ingelesak, Marseilako portuko kafetegi bateko arduradunak, marinel mozkorren irainak jasan behar izaten ditu sarritan; hala ere garai hobeak ezagutu zituen. Seme bat eman zion aristokrata batekin ezkonduta egon zen, baina hark engainatzen zuela konturatzean, ezkontzak porrot egin zuen. Marseilako putetxetan jardutea beste erremediorik ez zuen izan orduan, eta semea artzain anglikar baten kargura utzi zuen. Polly azkenean semearekin elkartuko da, egoera tragiko batean ordea.