Frank Borzage
Gracek bi ezkongai ditu, Tom eta Dick. Tomek, adeitsuagoa izaki, bere maitearen gurasoekin kartetan jokatzen duen bitartean, Dick beti limurkeriatan dabil. Azkenean, neskarekin Tom ezkonduko da. Arazoak berehala pilatuko zaizkio ordea, bizi-maila apaleko bikote gazte honi. Kontratu bat ixteko, negozio-gizon bat afaltzera gonbidatuko dute, baina gaua desastre hutsa izango da. Grace ostera bere amaren etxera itzuliko da, baina Tomek amestutako kontratua lortzean arazoak konponduko zaizkie.