Frank Borzage
Fara printzesa arabiarrak familia noble batekoa zen Arnon bere ama hiltzean, erdi-judutarra dela jakiten du, bere aita Herodes Antipas baita. Herodesek Arnon abandonatu zuen eta Farak iraina despotaren heriotzaz mendekatuko duela zin egin du. Horretarako, Galilearantz abiatu da, eta Simon arrantzalearen etxean babesa aurkitu du, zeina haserre dagoen oso ?bere tripulazioa irakaspenekin perbertitu duen nazareno horrekin? (Joan, Santiago eta Andres). Fara nazarenoaren predikuetako batera hurreratuko da, eta etsaiak maitatu beharraren aginduak artegatu egingo du.