Frank Borzage
Angelak gaixo dagoen bere amarentzat botika garesti bat behar du. Prostituzioan saiatuko da, eta urtebeteko kartzela zigorra ezarriko diote. Ihes egiten du ordea, eta zirku batean babestuko da. Gino pintore ibiltaria ezagutuko du orduan, Angelaren erretratu eder bat marraztuko duena. Maitemindu egingo dira biak, baina poliziak Angelaren arrastoa aurkituko du, atxilotuta eramango dute eta Gino etsita geratuko da, ezagutu zuenean emakume garbi eta tolesgabea iruditu zitzaiona ez delako berak uste bezalakoa.