Frank Borzage
Urruneko uharte tropikal bateko espetxe batean preso dago Verne. Kaian lan egitera bidaltzen dute eta bertan Julie prostituta marseillarra ezagutzen du. Harekin egoteko nola edo hala moldatzen da; presoen ilaran bere tokia ezezagun misteriotsu batek hartzen du, Cambreauk. Vernek ihesaldi bat prestatzen ari direla jakiten du, eta Cambreau eta biak talde horrekin bat egiten dute. Askatasunera eramango dituen itsasuntzirako bidean, Vernek Julie erreskatatu eta harekin eramaten du. Belauntzia egun pare batez haizerik gabe, barealdian egoten da, eta eguzki bihozgabeak iheslariak kixkaltzen ditu.