Frank Borzage
Sir John aristokrata zaharrak Kathleen, hildako bere emaztearen iloba, bere etxean gogoz txarrez hartzen du. Sir John etxean sartuta bizi da aspalditik, Moonyean, bere emazte eta maite bakarraren mamuarekin berriketan, zeina eztei-eguneko zeremonian aurkari jeloskor batek hil zuen. Urteen joan-etorrian, Sir Johnek alabatzat hartu duen neskatxak Moonyeanen antza duela ikusiko du pozik. Arratsalde batez ordea, Kenneth, hiltzailearen semeak, Kathleen ezagutu eta harekin maiteminduko da, Sir Johnen erabat aurka izan arren.