Frank Borzage
Chicok Parisko estolderietan egiten du lan. Polizia Diane umezurtz lapurteroa atxilotzera doanean, Chicok salbatu egingo du bere emaztea dela esanaz. Jendarmeek hori egia den egiaztatuko dutela ohartarazten diote, beraz, Diane Chicoren ganbaran kokatuko da ikerketa-lanek dirauten bitartean. Bion artean maitasuna piztuko da, baina gerrak eztanda egin berri duenez, Chicok bere erregimendura joan beharko du, goizero, hamaikak puntu-puntuan Dianez oroituko dela promes ostean.