Frank Borzage
New Yorkeko kazetari batek, Henryk, holandarren ondorengoen herriska batean tulipanen festari buruzko erreportaje bat burutzen du. Van Maaster dibertigarriak eta bere zazpi alaba ederrek zuzentzen duten hotelean gelditzen da. Regina zaharrenak ezik, beste alaba guztiek gizonezkoen izen eta arropak dituzte, gurasoek semeak nahi baitzituzten. Henry kazetaria bigarren alabak, Billiek, txunditu du, baina familiako ohituraren arabera, zaharrena ezkondu arte, beste sei ahizpek itxaron egin beharko dute.