Frank Borzage
Mary eta Johnen ezkontzak hainbat gora-beheren aurrean irautea lortu du azken hamarkadatan: Maryren familiaren aurkaritza, Mendebaldeko bizimoduaren zailtasuna, Johnen fideltasunik eza enpresari eta politikari arrakastatsu bihurtzen denean... Orain, hirurogeita hamar urteak beteak izan arren, lehenengo egunean bezain maiteminduta dagoen bikoteak, berriz ere Kaliforniarako bidea hartzea erabakiko du, euren seme-alaben harridurarako.