Frank Borzage
Londresko etxean, laurogei urte beteak dituen lady Carlton larri dagoen bere senarra zaintzen ari da. Agureak ?Sekretuak? izeneko barne-barneko egunkari bat berrirakurtzen du, 18 urte zituela, John Carlton, bere aitaren idazkariarekin ezkutuan harremanetan hasi zenetik, bere bizitza osoa bertan idatzirik daukalarik. Bikoteak gora-behera ugari izan zituen: Wyomingen arrantxo-jabe gisa egindako lan gogorra, seme baten heriotza, Londresera itzuli zirenean senarraren fideltasunik eza... baina halere, bukaera arte elkartuta iristea lortu dute.