Frank Borzage
Hal, negozio-gizon aberats baten semea, Mendebaldera doa aitak desjaraunsten duenean. Trenetik Silverstown herrian jaisten da eta bertan Nugget (Urrezko Pipita) Jim meatzari mozkortia ezagutuko du, tarbena-zulo baten lan egiten duen Madge izeneko alaba bat duena. Madge handik atera eta Jim lan egitera behartuko du Halek, pixkanaka familia antzeko bat osatuz. Orduan, Halek aitaren eskutitz bat jasoko du barkatu diola esanez eta itzul dadin eskatuz.