Frank Borzage
Dannyren aita urkatu egin zuten eta gainerako haurrek, bereziki Jerryk, gertakizun hura gogoraraziz etengabe nahigabetzen dute. Hazten direnean, Danny eta Jerryren arteko norgehiagokak bertan dirau. Biek gorteiatzen duten neskarengatik, Gillyrengatik, borrokatzen dira eta Dannyk Jerry bidezko defentsan hiltzen du eta basoan froga konprometigarri bat galtzen du, bere labana. Dannyk Gillyri bere maitasuna agertzen dio, baina Jerryren gorpua eta labana noiz aurkituko dituzten, eta bere aita bezalaxe, urkatuta, bukatuko ote duen beldurrez bizi da.