Frank Borzage
Jessie Manhattango auzo txiroan bizi da eta fabrika batean lan eginez ateratzen duen soldatari esker nekez bizirik dirau bere familiak. Eddie, auzoko buruharroa, bere irtenbidea izan daitekeela uste du, eta berarekin ezkon dadin erregutuko dio. Jessiek eta Eddiek euren ezkontza ospatzen ari diren jatetxean Hennessey topatuko dute, jatorri apaletik abiatuta, ekinaren ekinez ontzi-armadore garrantzitsua izatera iritsi dena. Jessiek Hennesseyren interesa piztu duela ikustean, Eddiek hari iruzur egiteko plan bat asmatuko du.