Frank Borzage
Mary nekazari txiro eta narratsak, Martyn Wrenn, elektrizitate lineak jartzen ari den taldeko langile-burua, eta honentzat lan egiten duen Tim Osborne ezagutuko ditu. Biak gerrara doaz eta Tim gurpil-ahulki batean itzuliko da. Mary Timen etxera joaten hasiko da eta honek garbitu eta apaindu dadin konbentzituko du. Timek goitik behera aldatu eta andereino apaina bihurtuko du Mary, baina kondekorazioak jasotako Wrenn sarjentua izango da itxura aldaketa honetaz baliatzen saiatuko dena.