Frank Borzage
Milioi asko dituen Terry Parkerrek bere abioneta pribatuarekin istripua izan du. Bizirik ateratzen da, baina ezbeharrean gurasoak eta arreba hilko zaizkio. Une horretatik aurrera, Terry etsita biziko da, eta hegan egiterakoan behar baino gehiago arriskatuko da. Gibraltar bere lagunak hura laguntzearren, Amy gazte dotorea aurkezten dio. Bat-batean maitemindu, eta ezkondu egingo dira, baina Terry ez da gauza bizimodu berrira moldatzeko eta Amyk bere harremana salbatzen saiatuko beharko du, Gibraltar leialaren laguntzaz.