Frank Borzage
Steve nagi hutsa da, hori dela eta ?Lazybones? (?Alferra?) esaten diote. Agnes gorteiatuko du, haren ama Fanning andrearen atsekaberako, zeinak dagoeneko erabaki duen beste alaba, Ruth, Elmer Ballister aberatsarekin ezkontzea, eta horretarako barneratuta dagoen ikastetxetik itzultzeko aginduko dio. Ruthek alaba bat izan du itsasoan desagertutako marinel batekin, horregatik bere buruaz beste egiten saiatu da. Stevek salbatu egiten du eta Ruthek alabaren zaintzea haren esku utziko du. Stevek neskatila ongi hezi eta sekretua gordetzen jakingo du, honek Agnesekin haustea ekarriko dion arren.