Frank Borzage
Philadelphia, 1925. Goronoff pianojole ospetsua beka baterako lehiatzen ari diren gazte interpretatzaile batzuei entzuten aspertuta dago. Myra, Vienako Hassman bere lagun zaharraren alaba, besteen artetik gailentzen da bere talentu eta suhartasunagatik. Lau astez maisuak emango dizkion lekzio trinkoen ondoren, Myra pianoa jotzen birtuosoa bihurtuko da eta maiteminduetan, otzanena. Bira arrakastatsu batean abiatzen dira, baina Goronoffek ez du Myra bere parekotzat hartzen, bere kreaziotzat baizik.