Frank Borzage
XIX. mende bukaeran etorkin judutarrak New Yorkeko Lower East Side aldean pilatzen dira. Kantor ama bere seme-alaba ugariak aurrera ateratzen ahalegintzen da. Bere semeetako batek, Leonek, musikari izan nahi du eta Abraham aitak, gogoz kontra baina, biolin bat erosiko dio. Leon biolina jotzen birtuosoa bihurtuko da eta arrakasta lortuko du; baina orduan Europan gerra hasiko da eta gazteak armadan sartzea erabakiko du. Besoko zauri baten ondorioz, ezingo du biolina sekula gehiago jo.