Frank Borzage
Irenek milioiak dituen Bruce Vail bere senarrarengandik ihes egiten du, zelo gaixotiak dituen gizonarengandik. Epaileen erabakiaren zain dagoen bitartean, Irene Parisen biziko da, non Vailek amarru gaizto bat asmatuko duen bere emazteari dibortzioaren aukerak murrizteko: Michael bere txoferra erosiko du, gau batez emakumearen logelan harrapa ditzaten. Baina haren asmotan Paul gurutzatuko da, ondoko apartamentuan dagoen gizona: Ireneren garraisia entzun orduko, haren laguntzan aterako dena.