Frank Borzage
Ann, Indianako neska bat, New Yorkera heltzen da Charles Gerard konpositore ospetsuarekin entzunaldi bat lortu eta honela, abeslari moduan lanean hasteko asmoz. Martin bere anaia-erdiak lagun diezaion espero du, hura aberatsa delakoan baitago, sekulako apartamentu batean bizi baita; egia esan, Gerarden maiordomo pribilegiatua baino ez da bera. Eta maiordomo honen zereginetako bat konpositoreari hurbilzen zaizkion neska gaztetxoak uxatzea da, hain zuzen ere.