Frank Borzage
Endicott profesoreak kirofanoan izaten duen hutsegite baten ondorioz, Dexter andrea hil egiten da, eta orduan, Paige bere laguntzaileak errua bere gain hartu eta bere karrera hasberriari uko egiten dio, Phyllisek, biktimaren alabak, ikerketa bat eskatzen baitu, eta Paige kaleratu egiten dute. Meningitisaren aurkako txerto baten bila dabilen Stafford bakteriologoarekin harremanetan jartzen da orduan. Paigek txertoa inokulatzen du bere efektua probatzeko. Phyllisek Frances erizainaren bitartez egia jakitean, Paige bizirik atera dadin sutsuki desiratuko du.