Frank Borzage
Beavenek medikuntza ikasten du bere ikasleak gogor tratatzen dituen eta mundu mailan ospetsu den Forster zirujauarekin. Bereziki Beavenekin anker jokatzen du, baina honek ikasketak bukatzen dituenean, laguntzaile gisa aukeratzen du. Egun batez, Beavenek Audrey txinatar jatorriko umezurtzari ebakuntza egin beharko dio, eta harekin maitemintzen da. Forsterrek Beavenekin ezkon ez dadin limurtzen du Audrey, ezkontza horrek bere lan zientifikoa oztopatu baitezake. Neska gazteak gerran murgilduta dagoen Txinara aldegiten du, eta hori jakitean, Beaven haren bila abiatuko da.