Frank Borzage
Madeleinek Parisen perla-iduneko apart bat ostu du eta bere deskapotagarrian Espainiara egiten du ihes. Tom amerikarra ezagutzen du, eta lapurtutako bitxia haren jakan ezkutatuz, muga zeharkatzeko erabiltzen du. Donostian elkartzen dira berriz, non Madeleinek bere burua kondesatzat aurkeztuko duen eta Carlos bere konplizea, errusiar printzetzat. Donostian egindako egonaldian, eta geroxeago, Aranjuezen, lapurrak idunekoa berreskuratzen saiatzen dira, Tom Madeleinez maitemintzen den bitartean.