Frank Borzage
Bere pasio bakarrean murgiltzeko, pinturan, gurasoen etxetik alde egin duen Julianek Edith topatzen du jatetxe batean, gaztaroko bere maiteetako bat. Ezkondu eta alaba bat izaten dute, eta Julian bakarrik joango da Parisera pintore gisa hobetzera. Itzultzen denean, gizon zeharo ezberdina izango da. Edithi amodioa itzali zaiola aitortzen dio eta neska ezkongai aberats baten etxean kokatuko da bere alabarekin batera. Lorategian jolasean ari den bitartean, zuhaitz baten adarrak alaba azpian harrapatu eta zauritzen du, Julianek, orduan, ezkutuan bixitatuko du ospitalean.