Frank Borzage
Cliff Brandon abiadorea India eta Txinaren arteko hornitze lanetan aritzen da. Txinatar zahar batek bere alaba militar amerikarren bati saldu nahi dio. Taberna batetik mozkor-mozkor eginda atera den Brandonek agureari besterik gabe dolar-sorta bat eman dio, ezustean Shu-Jen (?Bitxi Ederra?) erosi duela jakin gabe. Bere lehen burutazioa neska bere aitarengana itzularaztea da, baina misiolari batek horrek familia mixeria gorrian utziko lukeela jakinarazten dio. Shu-Jenek soldaduaren gelaska ziztrina txukundu eta apaintzen du, eta azkenerako ezkondu ere egingo dira, baina gerrak banandu egingo ditu.