Frank Borzage
Taxi-gidari newyordarrak bi taldetan banaturik daude: independenteak eta Comet Cab Companyko afiliatuak. Joe Benton independentea Annarekin ezkonduta dago, hiru urte lehenago EEBBetara Paul anaiarekin iritsitako errumaniar emakumea. La Cometek independenteak erasotzeko Beecher gaizkilearen gizonak bereganatuko ditu. Beecherrek Annak bere anaiari bidali dion kaxa batean lehergailu bat jartzen du. Eztandak Paul hil eta tokia suntsituko du, alkateak, orduan, haurdun dagoen neska gaztearen aberriratzea aginduko du.