Frank Borzage
Dot, gizon guztiek begiz jotzen duten modelo batek, Eddie ezagutuko du, denda bat irekitzeko dirua aurrezten ari dena. Ezkondu eta haurdun geratuko da, eta honek gaizki-ulertu batzuk sortuko ditu, besteak ez duela seme-alabarik nahi uste baitute biek. Dotek haur egiteari egundoko beldurra dio, bere ama zena hura erditzean hil baitzen. Eddiek New Yorkeko ginekologorik onenaren eskuetan egotea nahi du, baina haren prezioak izugarriak dira, eta dirua lortzeko sekulakoak asmatu beharko ditu.