Izenik eta lanbiderik gabeko zortzi emakumezkoren istorioa kontatzen du. Protagonisten bizitzak elkarrekin lotuz doaz, halabeharrez, emakumeenganako inolako errespeturik sentitzen ez duen gizartearen zelata beldurgarripean. Teherango kaleetan bizi-bizian filmatua, emakumeek jasaten dituzten bidegabekeria larrien erretratua eskaintzen da filmean, baina pertsona horien adorea eta ausardia ere islatzen ditu, zapalkuntza horretatik ihes egiten saiatzen baitira guztiak elkartzen eta indartzen dituen zirkuluari esker.