Kenga, petrolio orban batez pozoindu den antxeta batek, bere arrautza babes dezan Zorbas katuari uzten dio, zeinak hiru gauza promes araziko dizkion: arrautza ez irenstea, ireki arte zaintzea, eta kumeari hegan erakustea. Antxeta jaioberria katuen artean bizi denez, identitate arazo bat izango du: katu bat dela uste du, baina laister jabetuko da ezberdintasunaz eta antxeta izateaz harro egongo da. Antxeta eta bere katu-lagunak hiria menperatu nahi duen Arratoi Handiaren aurka borrokatu beharko dute.