Akzioa 1900 urte inguruan gertatzen da, pelikulari izena ematen dion Parisko kabaret ospetsuko eszenatoki eta bastidore artean. Satinek, "Moulin Rouge"ko izarra eta hiriko prostituta famatuena denak, dirurik gabeko poeta gazte baten maitasunaren eta neskaren edertasunak itsututa daukan aristokrata aberats batek eskaintzen dion ospearen artean erabaki beharra dauka. Bien bitartean, Christian poeta gainbeheran datorren mundu batean murgiltzen da, non dena zilegi den; dena, maitemintzea izan ezik.