Ingalaterrako landazabalaren erdi-erdian, bordari bikote maltzur batek pertzan egosita bukatzeko aukerarekin kikilduta dauden oilo-talde bat preso dauka. Ihes egitearekin amesten dute, baina ez dira hainbestera ausartzen. Harik eta bere burua ?oilar libre eta bakartitzat? duen Rocky ustekabean iristen den arte, zeinak Ginger oilo ausartarekin handik ospa egiteko plan ikusgarria asmatuko duen.