Pearl Harbour-en dagoen Bareko itsas armada estatubatuarrak, Hitlerrekin aliantza sinatu berri duen Japoniaren zabaltzeko borondatea mehatxatzen du. Yamamoto almirantea, itsas armada japoniarraren komandante burua, ontzi amerikarrak suntsitzeko plana azkentzen ari da, baina ontziteria estatubatuarraren arduradunek ez dute eraso baten aukera onartu nahi. Halere, Japoniaren gerra-deklarazio ofiziala gertu dagoela dirudi. Sei hegazkin-ontzi japoniar Hawaiira bidean abiatu dira jadanik eta deklarazio hori egin bezain laster Pearl Harbourreko guarnizio babesgabearen aurkako ustekabeko erasoa jotzeko prest daude.