James Jonesen eleberrian oinarritzen den The thin red line filmak Bigarren Mundu Gerran Guadalcanalgo Batailan fusilari-konpainia bateko kideen transformazioa, sufrimendua, eta, azken finean, euren buruen aurkikuntzaren istorioa kontatzen du. Aerodromoaren konkista da Ozeano Barearen zonalde zabal baten kontrola ahalbidetzen duena. Amerikarrek bataila hori irabazten badute, uhartez uharte doazen japoniarren aurrerakada gelditzea lortuko dute. Erabat akituta dauden marinen unitateak ordezkatzeko burutzen den tropen lekualdatzean gertatzen da akzioa. Lurreratzea, harrigarriro, erresistentziarik gabe gertatzen da, baina gero bizirik atera direnak ateratzeko borrokaldi izugarriak piztuko dira.