Madrilen eta Valentzia artean kokaturiko Fuentedueña herriska txikiko biztanleek lur-jabeei berriki konfiskatutako lurraldeetan ureztapen-planak garatzen dituzte. Bienbitartean, Espainiako beste zonalde batzuetan Franco buru dutela matxinatuak aurrera egiten dute eta errepublikar indarrak Madril defendatzen saiatzen dira. Bertsio ingelesaren kontakizuna Ernest Hemingwayk egiten du eta frantsesa, berriz, Joris Ivens berak. Bazen lehen bertsio ingeles bat, Orson Wellesen ahotsaz, eta beste frantses bat, Jean Renoir kontatzaile gisa zuena. Konpainia ekoizleak, Contemporary Historians, Hemingway, Lillian Hellman, John Dos Passos eta Clifford Odetsek sortu zuten, besteak beste.