40ko urteen amaieran, Estatu Batuetako Aire indarren entseiu-pilotuek erronka bikain bati heldu beharko diote, itxuraz lortezina dirudienari: soinu-laga haustea. Horietako batek abiadura horretara heltzeko saio batean lurra jotzen du, eta bere hilobian haren lankideetako batzuk biltzen dira, Chuck Yeager kasu, euren arteko pilotu nabarmenena. Yeager soinu-langa gainditzea lortzen duen lehen gizona izango da, baina gero bere nagusiek ez dute astronauta gisa hautatuko eta karrera espazialaren hasiera izan zen Mercury proiektutik baztertuko dute.