The Making of the Mahatma filmak Mohandas Karamchand Gandhi mendebaldar bihurtutako abokatu indiarra Mahatma Gandhi pertsonaia historikoa bihurtzen deneko aldaketa-prozesua deskribatzen du, bere bizitza profesional eta familiarrean itxuraz zaurgarria zenarena. Gandhi Indiatik 1893ko apirilean atera zen Hego Afrikan urtebete igarotzeko, herrialde horretan kokaturiko indiar batzuren enpresa batek kontrataturik. 21 urte bertan eman zituen. Hego Afrikan zuri ez zirenek jasaten duten zapalketaz jabetuko da eta indarkeria baztertuz, borroka-molde baketsuak asmatuko ditu. Indiara itzuli zenerako, Mahatma bezala ezaguna zen jada, ?arima handia?, eta bere herria tiro bat ere bota gabe independentziarantz eramango zuen kanpainari ekiteko prest zegoen.