The Longest Day filmak Bigarren Mundu Gerran erabakigarria izan zen gertakari baten lehen 24 orduak deskribatzen ditu: Normandiako inbasioa aliatuen aldetik 1944ko ekainaren 6an. Eisenhowerrek ematen du agindua eta gerra-makineria indartsu bat jartzen da martxan, alemanak ezustean harrapatuz, ez baitzuten erasoa egun horretan espero. Indar aliatuek hondartza normandiarrak dituzte helburu, lehorrerantz herriskak eta zubiak bereganatzeko jauskariak bidaltzen dituzten bitartean. Fronte guztietan izaten diren borrokaldi bortitzen ondoren, D Eguna aliatuen garaipenarekin bukatzen da, zeintzuk Frantzian barrena aurrera egin ahal izango duten Normandian erdietsitako posizioei esker.