Pu Yi, Txinako azken enperadoreari, garai historiko nahasia bizitzea egokitu zitzaion. Japoniarrek okupatutako Mantxuriako gobernadore-txotxongilo moduan erabili zuten, eta komunistek berreziketa politikorako esparru batera bidali zuten. Gorteko oparotasuna ezagutu ondoren, bere azken urteak lorazain moduan igaro zituen. Gizon honen bizitzaren kontakizunak Txinako historiaren oinarrizko sei hamarkada berrikustea ahalbidetzen du.