Urte askotan eztabaidatu ondoren, Estatu Batuetako auzitegiek arraza-integrazioa aginduko dute hezkuntzan, 60ko hamarkada hasieran. Ikasle beltzek ordura arte zurientzat bakarrik ziren eskoletara joan ahal izango dute. Beste hainbat lekutan bezala aldaketa honek astindutako Hegoaldeko hiri txiki batera, eskola-bereizketa defendatzen duen erakunde arrazistako kide Adam Cramer helduko da. Cramer komunitatea asaldatzen hasiko da bere erretorika sutsu eta taktika zikinekin, laster kontrolik gabe zabalduko den gorroto-giro sortaraziz.